הדרכות

 

hagai

אחד עשר שנות ניסיוני כמנהל במערכות כספיות גדולות,  הביאו אותי לרמת מומחיות  בייעול תהליכי עבודה באמצעות כלים מיחשוביים נפוצים ופשוטים יחסית. התמחותי העיקרית הינה בתחום תוכנות האופיס ובתחום ניהול מידע וידע.  אני מציע מגוון שירותי ייעוץ והדרכה לבעלי עסקים, מנהלים ולארגונים:

ליווי עסקים קטנים ובינוניים בייעול תהליכי עבודה, בקרה והכנת תוכניות עבודה ותקציבים

הקמת עסק חדש אבל אתה לא בטוח שהוא רווחי מספיק? האם הרווחים של העסק שלך "הולכים לאיבוד" בין כל החשבוניות שלך ובין דפי הבנק?

לעיתים, התחושות שלנו גורמות לנו להגיע למסקנות שאינן מבוססות על עובדות. בעלי עסקים הנמצאים ברדיפה מתמדת אחר לקוחות, עבודה, משפחה ועוד, מתקשים לראות את התמונה הכוללת של הפעילות העסקית שלהם. באמצעות טכניקות מעקב ובקרה אחר ביצועי העסק, בדיקת יעילות עובדים ומיקסום ניצול זמן העבודה תוכלו לזהות בקלות את החוזקות ואת הפעולות שזקוקות לשיפור בעסק שלכם. באמצעות היכרות מעמיקה עם תוכנת ה- Excel,  אעזור לך למצוא את הפתרון המותאם הטוב ביותר לעסק שלך. להמשך קריאה…

הכנת תוכנית עבודה שנתית

האם הכנת לעצמך תוכנית עבודה לשנה הנוכחית? האם תיכננת איזה סכום אתה מעוניין להרוויח השנה וכיצד תעשה את זה?

אחד הכלים היעילים ביותר להצלחה בעסקים הוא תיכנון. תיכנון נכון יענה על שאלות כמו: כמה, איך ומתי

- כמה אתה רוצה להרוויח השנה?

- איך את/ה מתכווון/ת להשיג את זה?

-מתי תראה/י את הפירות לעמלך

תוכנית עבודה יסודית הבנוייה כחוברת עבודה ב- EXCEL, שתכיל את כל הנחות העבודה שלך, המשימות שיהיה עליך לבצע ואת המועדים לבצען, תהיה כמעין מצפן עבורך לאורך כל שנת הפעילות. בקרה נכונה ובדיקה תכופה של עמידתך במשימות שקבעת לעצמך יעניקו לך את הכלים שיעזרו לך לוודא שאת/ה נמצא/ת בדרך הנכונה.

ניתן להתרשם ממגוון הקורסים המוצעים על ידנו, החל מקורס ברמת מתחילים וכלה בקורס למתקדמים. קיימים גם מספר קורסים המתמקדים בתחומים שונים כגון: כספים והנה"ח, מנהלי מכירות מנהלי פרוייקטים ועוד.

 

למידע נוסף, הדרכות, טיפים ולהתייעצות נוספת ניתן לפנות אלי ואשמח לעזור
חגי עמרני
hagai@pesher.co.il
052-8878200

 

 

 Posted by at 15:35